شب زده...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت شب زده...


سپاهان درب
موانع مرخصی 9 ماهه زایمان زنان برطرف شد
جنجال سلام هیتلری گردشگران چینی
اطلس آسیب های اجتماعی کشور تدوین شد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سرلشکر باقری از سردار دهقان به منظور برگزاری نهمین جشنواره جوان سرباز تشکر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به موضوع اتهام‌زنی‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی به آیت‌الله کاشانی پرداخته است.

در ادامه بحران در روابط قطر و همسایگان عربش، وزیر خارجه این کشور برای یافتن راه حلی سیاسی به آمریکا می رود تا شاید میانجی گری وزیر آمریکا به این بحران پایان دهد.

حجت الاسلام علوی در نامه‌ای به سرلشکر محمدعلی جعفری شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به مقر داعش را غرورآفرین توصیف کرد.

پدرام سلطانی گفت: وزرای انتخابی باید بتوانند در قالب یک تیم همفکری و کار کنند. خودرأیی قطعا چاره کار ما نیست، من این خودرأیی را در برخی از وزرای دولت یازدهم سراغ داشتم.

عبدالعزیز آل شیخ نواده محمد بن عبدالوهاب موسس وهابیت و مفتی اعظم عربستان در گفتگویی تلفنی با روزنامه عکاظ چاپ عربستان اظهار داشت " ایرانی های نجس دشمن خانه خدا و پیامبر اکرم (ع) هستند. آنها به دروغ مدعی شدند عربستان از سفر آنها به حج جلوگیری کرده در حالی که دولت فقط می خواهد نظم بیشتری وجود داشته باشد".

از آن زمان در محافل سیاسی، دیپلماتیک و رسانه‌ای مختلف بحث‌هایی آغاز شد مبنی بر اینکه محمد بن سلمان پس از پدرش سلمان بن عبد العزیز، پادشاه بعدی عربستان خواهد شد و سناریوهای مختلفی ارائه شد. این سناریوها در مورد راه‌هایی بودند که محمد بن سلمان به دلیل ترسش از کودتای محمد بن نایف(ولیعهد نزدیک به آمریکا) علیه‌اش ممکن بود از طریق آنها بخواهد از دست وی خلاص شود.

با وجود گذشت بیش از یک سال از طرح پرونده حقوق‌های نجومی، هنوز ابهامات درباره نحوه برخورد با نجومی‌بگیران، پابرجاست به طوری که سخنان روز گذشته سخنگوی دستگاه قضا بر ادامه این معضل تاکید دارد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با اعلام ویکی پدیا به عنوان بازیکن جدید تیم فنرباغچه ترکیه معرفی شد.

ژنرال «عمیر اشل» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، به تبعیت از فرمانده ارتش این رژیم امروز (چهارشنبه) اعلام کرد احتمال وقوع درگیری با جنبش حزب‌الله لبنان وجود دارد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/