شب زده...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت شب زده...


سپاهان درب
موانع مرخصی 9 ماهه زایمان زنان برطرف شد
جنجال سلام هیتلری گردشگران چینی
اطلس آسیب های اجتماعی کشور تدوین شد

۲۷۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سی و چهارمین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور همه ساله در اوایل تابستان برگزار می‌شود اما امسال خبری از برگزاری آن نیست.

جناب روحانی این شما بودید که ثابت کردید اعتماد به آمریکا بی‌فایده است، شما مجری اثبات بدبینی رهبری شدید و خود شما هم مانند دیگر مرددین قانع شدید که دادن امتیاز به معنی گرفتن امتیاز نیست.

اعضای فراکسیون مستقلان عصر امروز برای تبادل نظر درباره کابینه دولت دوازدهم با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

طی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری ۳ شهرک‌نشین صهیونیست کشته شدند.

موضوع جدایی شهر ری از تهران سال هاست مطرح و با ابراز نظرهای کارشناسی، سیاسی و جناحی مختلف مواجه بوده است و اکنون نیز فرماندار ویژه شهرستان ری پس از انتخابات شورای شهر این موضوع را بر سر زبان آورده است.

تعدادی از نمایندگان اروپایی ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا و اشاره به تضاد با سیاست‌های اروپا، قانون ممنوعیت سفر اتباع ۶ کشور مسلمان به آمریکا را ضد قانون‌اساسی و کاری غلط خواندند.

دبیر علمی نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق عنوان کرد: مصرف قرص‌های بارداری ترکیبی (حاوی استروژن و پروژسترون) احتمال ایجاد لخته و سکته قلبی را در زنان افزایش می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ۳ ماه تمدید شد و هر چه پیش می‌رویم ابعاد جدیدی به دست می‌آید.

نشریه فارن‌افرز در گزارشی روز جمعه به تشریح دلایل ناکارآمد بودن پیشنهاد مقام‌های آمریکایی برای تغییر نظام حاکم ایران پرداخته است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در مصاحبه‌ای روز جمعه با فرانس‌24 تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را ناقض توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 خواند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/